Administrativní podpora nákupu

Pracovní náplň:

administrativní podpora nákupu
-tvorba objednávek
-administrativní zajištění a objednávání dopravy
-kontrola přijatých faktur
-kontrola zásob ve spolupráce s výrobními provozy
spolupráce při výběrových řízeních na dodavatele
vyhledávání nových dodavatelů

Požadujeme:

SŠ vzdělání
MS Excel –dobrá znalost
pečlivost, komunikativnost, organizační schopnosti
Německý jazyk –komunikativní úroveň
Anglický jazyk -výhodou

Nabízíme:

zajímavou práci ve společnosti sdlouholetou tradicí
5 týdnů dovolené
příspěvek na penzijní připojištění a zvýhodněné stravování
možnost osobního i odborného růstu
dostupnost pracoviště v centru Ústí nad Labem
další zaměstnanecké výhody

Ostatní sdělení:

pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností dalšího prodloužení
zkušební doba 3 měsíce

Kontaktní osoba:


Bc. Jana Hlávková, personální oddělení
telefon: 477 163 107
e-mail: hlavkova@spolchemie.cz

V případě Vašeho zájmu o zaměstnání v naší Společnosti vyplňte prosím tento formulář


Odesláním formuláře prohlašuji, že v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů souhlasím se zpracováním veškerých mých osobních údajů uvedených v tomto dotazníku, které tímto poskytuji společnosti CSS, a.s. za účelem získání zaměstnání. Odesláním této přihlášky k výběrovému řízení uděluji zmíněný souhlas po dobu trvání výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Současně potvrzuji, že poskytnuté osobní údaje jsou pravdivé.



 
Menu